“Ik wist niet dat kleurtjes mij zouden helpen bij begrijpend lezen!”
“Tafelsommen lukken me nu wel doordat ik het anders mocht oefenen!”
Komt er bij jouw kind niet uit wat er wel in lijkt te zitten? Zit jouw kind mogelijk in een ‘onderpresteermodus’?
Maud kan hierbij ondersteuning bieden en put uit diverse bronnen en methodieken zodat we echt een aanbod op maat creëren. Naar aanleiding van een (didactisch) onderzoek kunnen eventuele hiaten opgespoord worden, maar ze kan ook nagaan of er mogelijkerwijs sprake is van beelddenken of dat er ondersteuning nodig is bij bijvoorbeeld de taakaanpak. Hoe planmatig werkt een kind of doet het maar wat?
Sommige leerproblemen zijn tijdelijk van aard, anderen zijn hardnekkiger en hebben ondersteuning nodig die wat langer duurt. Dit verschilt per kind per aanvraag. Maud zal dit uiteraard voorafgaand aan de begeleiding bespreken en (tussentijds) evalueren.
Tijdens de begeleiding zet Maud ook in op het versterken van het zelfvertrouwen van het kind. Ze focust zich met het kind, naast de leerdoelen, ook bewust op datgene wat al wèl lukt zodat jouw kind met een positief gevoel de sessies afrondt en vol goede moed verder kan gaan.
Benieuwd naar wat ze voor jullie kan betekenen? Mail gerust! Maud denkt graag met jullie mee.
“Ik wist niet dat kleurtjes mij zouden helpen bij begrijpend lezen!”
“Tafelsommen lukken me nu wel doordat ik het anders mocht oefenen!”